Pages

Monday 1 October 2012

Zamri start to story

Tgak je gmbar ni....rasa rindu sgat dengan diorang...Bila la aku nak balik penang..boleh hangout dgan diaorang..huhu..supporting habis la diorang n..tambah2..yg tgah tu...fahmi..kwan paling rapat la..
dengan x da lesen pon hangout gak..huhu.Mesty korang tertanya-tanya..mana lealki class ni..actually ni hari apatah..x ingat dah...pompuan je yg bnyak mai..so kebetulan bwa camera so snap je la..huhu.Time ni aku jady ketua class..org berpengaruh la katakan..haha..:P

NAK INTRODUCE SORG2 MEMBER BOLEH...Msty la boleh blog aku kan...:P
Dari kiri
FAHMI
1.HAPPY/GYLA2/BLUR.haha

MUSLIHA
1.Nama singkatan leha.../krek/gyla2 gak

AISYAH
1.24 oct birth dya..happy birthday..hehe/merapu je keja/pandai bodek..haha

AMIRA
1.7A spm./x kedekut ilmu/uitm kedah

PYKAH
1.comel/susah nak kuarumah/supporting

HAFIZAH
1.Touching/sempoi/kelakar

ZURINA
1.cousin aku/bakal polis insyallah/taku paranormal

FAFA
1.loading gak/happy go lucky/mulut leh tahan gak

PUTRI
1.Baik/ikut mood

1 comments:

syazsiqinslays said...

owh aku ang tak introduce plak kat diorang suma yer ni sedih ni

Post a Comment